kérdezte: Bigticket Jó válaszadó Jó kérdező 5 éve

Mik manapság a keresőoptimalizálási trendek?

Korábban sokat foglalkoztunk kulcsokkal, sitemap-pel az oldalaknál, de ha jól tudom akkor a Google ezeket egyre kevésbé figyeli, legalábbis nem számítanak olyan sokat a kereső helyezésben. Mik manapság a trendek? Mik a leghatásosabb keresőoptimalizálási trendek, trükkök?

1 ember szerint jó kérdés

2 Válasz

  • 2 Bigticket Jó válaszadó Jó kérdező mondta 5 éve | válasz erre: 1

    !

    Köszönöm a választ, érdekes amiket írt. Az útmutatást elolvasom, bár ez a minőségi tényező elég relatív fogalom. Persze nyilván vannak olyan alapvető tényezők, amiknek meg kell felelni, de hogy ezeken felül mi számíthat minőséginek...

  • Kocsis Kata Virág

    1 Kocsis Kata Virág Jó válaszadó mondta 5 éve


    Ez egy elég messzire vezető kérdés. Folytatódik a macska-egér harc a Google és a honlapkészítők, fenntartók között. Egyre kevesebb trükk vethető be, mert a Google algoritmusai egyre kifinomultabbak. Az egyedi, releváns tartalmat hosszú távon szolgáltató site-okat , amelyek az adott szakterület többi szereplőjével szoros kapcsolatban vannak (értékes linkek mutatnak rá) már nem nagyon lehet trükkökkel kiszorítani.

    Egyre jobban fog számítani a honlapok minősége, a betöltési sebesség, a felhasználó barát kialakítás és például a mobil-barát webdesign kialakításahasználata (responsive webdesign).

    A kulcsszavak kezelése teljesen átalakult a Google Panda Update óta, sokkal szabadabban lehet a rokon kifejezéseket is használni. A régi metódus elég furcsa, sok szóismétléssel tarkított tartalmakat eredményezett, ami szinte rontotta az oldal minőségét. Ez végül is azt jelenti, hogy ha releváns tartalmat készítünk, nem is nagyon kell külön figyelmet fordítani fogalmazáskor a keresőoptimalizálásra (ahhoz képest legalábbis, amikor a képaláírástól a h1-el formázott címeken át mindenhol ugyanazt az egy, lehetőleg ragozatlan kulcsszót ismételgettük).

    Nőni fog Facebook, és más social site-okon (Pinterest, stb.) való részvétel jelentősége. Egyelőre csak találgatni lehet, hogyan fogja a Google felhasználni ezeket az adatokat.

    Trükkök helyett egyre inkább kénytelenek leszünk nagyon jó minőségű oldalakat készíteni, szakértőkkel megírt tartalmakat, hírértékű információkat közzétenni egy olyan weboldalon, ami technológiailag, tervezésben és design-ban is szakemberek által készített. És, hogy mit tekint ma a Google "jó minőségű" website-nak? Az útmutatás itt olvasható:

    http://googlewebmastercentral.blogspot.hu/2011/05/more-guidance-on-building-high-quality.html


Új válasz