kérdezte: adry1992 4 éve

Keresőoptimalizálás - hogyan tovább?

Tisztelt Szakértők!

Közel egy éve üzemeltetek egy weboldalt, a keresőoptimalizálásba úgy 7-8 hónapja kezdtem bele. Az oldalban elég sok kulcsszó szerepel, de odafigyeltem a természetességre, tehát semmi csalás nincs sehol az oldalban. Az oldalon egyébként elsősorban a különböző üzletláncok akciós újságjait gyűjtöm össze, ezen a területen szeretném legfőképp első 3 helyre hozni a honlapot, tehát elég erős a konkurencia, különböző multikkal kellene felvennem a versenyt. Eddig sikerült az oldalt a legtöbb kulcsszóra a Google találati lista első oldalára, többnyire az első oldal közepéig (4-7. helyre) felhoznom.
Korábban, az oldal első verziójánál lassú volt a betöltési sebesség (15-20s), illetve elég magas volt a visszafordulási arány is (70% körül). Ezért újra elkészítettem az oldalt, jobb designnal, gyorsabb betöltéssel (kb. 4s most), a jobb honlapstruktúra miatt a visszafordulási arány is 25% körüli értékre csökkent. Ez közel 2 hónapja történt meg, ekkor töltöttem fel az új oldalt. Azóta mégsem történt semmi változás a látogatottságot tekintve, pedig a szemmel láthatóan jobb értékek miatt nagy látogatottság növekedést vártam. Úgy reméltem, hogy a Google egy HTML5 szabványos, gyors, jó visszafordulási aránnyal rendelkező oldalt majd előbbre fog helyezni, mint korábban. Nem így történt. Ön szerint mi lehet ennek az oka? Min javíthatnék még az oldalon? Eddig kb. 150 külső linket számolt a webmester eszközök, ez az utóbbi hetekben nem növekedett, sajnos már kifogytam a linkgyűjtő oldalakból, ahova az enyémet ajánlhatnám. Mit tehetnék még a jobb helyezés érdekében? Hogy kerüljek be az első 3 helyre a kiválasztott kulcsszavakkal?

0 ember szerint jó kérdés

1 Válasz

  • Kocsis Kata Virág

    1 Kocsis Kata Virág Jó válaszadó mondta 2 éve


    Csak aktív, rendszeres, hozzáadott értéket képviselő saját tartalommal fog komolyan venni a Google. Ha jól értem, nincs saját, szöveges tartalom, csak listaoldalak máshová mutató linkekkel.

    Az egyedüli út szerintem a kapcsolódó, releváns tartalom gyártás, kb. hetente, kéthetente egy bejegyzés valamilyen témában.

    Üdvözlettel,
    Kocsis Kata
    www.kreativwebdesigntanfolyam.hu


Új válasz