Szakértőink

Urbán Rita

Urbán Rita

Webmarketing szakértő

  •  -
  •  20/547-1847
  •  Nincs megadva

Motto

„Ne a hízelkedők véleményét vedd komolyan, hanem az ellenfelekét!”

Urbán Rita

Bemutatkozás

Az igazi marketinggel először mintegy 10 éve kezdtem el foglalkozni akkor, amikor még egyetemistaként életem első állásinterjújára készültem, és egy komoly vállalkozás még komolyabb felvételiztetőjével találtam szemben magam.

Hogyan adjam el magam, hogyan győzzem meg a velem szemközt ülő, barátságosnak épp nem mondható HR-es hölgyet arról, hogy bár pályakezdő vagyok, igenis rám van szükségük, ha az ideális munkatársat keresik?

Banális történet, pedig a marketing, ez a divatos és mostanában túlmisztifikált fogalom nem más, mint a meggyőzés tudománya, melynek segítségével „el tudjuk adni” magunkat, termékünket a potenciális vásárlóknak, üzleti partnereknek, és aminek segítségével felülkerekedhetünk a versenytársainkon a vásárlókért vívott harcban.

Néhány szó a webmarketingről…

Az internet térhódítása számos olyan új lehetőséget, csatornát hívott életre, melyek segítségével sikeressé tehetjük vállalkozásunkat, termékünket, de akár saját, személyes blogunk, honlapunk üzenetét is sokkal több emberhez tudjuk eljuttatni, mint egy hagyományos újsághirdetéssel, televíziós reklámmal. Csak éppen jóval kevesebb pénzből…

Az elmúlt években számos különböző profilú vállalkozásnál tevékenykedtem: Segítettem már szervezetfejlesztéssel, pályázatírással, de informatikai szolgáltatást nyújtó cégeknek is abban, hogy beindítsák vagy hatékonnyá tegyék internetes jelenlétüket. Jelenleg az MTT webmarketing szakértőjeként, valamint a Green Apple Webmarketing szakmai vezetőjeként dolgozom.

Webmarketing tanácsadóként abban szeretnék segítséget nyújtani, hogy minél többen tudják kihasználni az internetes jelenlét adta forgalom- és bevételnövelő lehetőségeket akár ingyen, akár minimális költségkeretből.

Ha úgy érzi, hogy eddig nem sok hasznot hozott Önnek az internetes jelenlét, de szeretné növelni weboldala látogatottságát, valamint a weboldalon keresztül történő vásárlások, megrendelések arányát, forduljon hozzám bizalommal kérdéseivel!

A szakértő több kategóriában is ad tanácsokat! Ha neki szeretnél kérdést feltenni, válaszd ki, hogy mely kategóriában indítod a kérdésed.