kérdezte: Anonim 4 hete

miért esik le a vércukrom?

Először is előre köszönöm szépen a segítségét.
Nekem olyan gondom van,hogy álló munkát végzem napi 8órát. Sokszor van ,hogy leesik a vércukrom,ilyenkor elkezd zúgni a fülem,remegni a kezem,rossz közérzet,zavartság,éhség érzet,meg az az érzés hogy el fogok ájulni(erre volt már példa)Elmentem az orvosomhoz csináltunk labort,volt vizelet vizsgálat minden értékem jó.2-3 hónapja elkezdetem sportolni és diétázni .Próbáltam hogy nem eszek szénhidrátot vagy csak nagyon keveset.A szénhidrát megvonása okozhat nekem ilyen tüneteket?Ill szőlőcukorral tudom enyhíteni a rosszullétemet?

0 ember szerint jó kérdés

2 Válasz

  • Nagy Eszter Anna

    2 Nagy Eszter Anna Jó válaszadó mondta 3 hete


    Kedves Kérdező!
    Pár napos táplálkozási naplót érdemes lenne írnia, ezt át tudjuk beszélni, ha elküldi a mail címemre.
    igen, szénhidrát megvonása is okozhat ilyen tüneteket.
    Eszter


  • Dr. Leitem Ágnes

    1 Dr. Leitem Ágnes Jó válaszadó mondta 3 hete


    Kedves Kérdező!
    Ilyenkor gondolunk Inzulin rezisztenciára, érdemes megnézetni laborban a vércukor, inzulin terheléses vizsgálatot. Üdv, Ágnes drnő


Új válasz