kérdezte: vircsi34 Jó kérdező 8 éve

Az aszpartám tartalmú édesítőszerrel ártok az egészségemnek?

Nem olyan régiben derült ki Rólam hogy cukor beteg vagyok, aszpartám alapú édesítőt használok nap mint nap.
Milyen édesítőt használjak ha nem ezt?Üdv:Virág

0 ember szerint jó kérdés

2 Válasz

  • Dr. Leitem Ágnes

    2 Dr. Leitem Ágnes Jó válaszadó mondta 8 éve


    Kedves Virág!
    Az aszpartam alapú édesítő szerekről lebeszélném. Helyette szükség esetén az Erythrit -et javasolnám, mely nem emeli a vércukor szintjét: Üdvözlettel, Ágnes


  • Oczelláné Kis R. Márta

    0 Oczelláné Kis R. Márta Jó válaszadó mondta 8 éve


    Kedves Virág!Nem szoktam édesitőszerek használatát javasolni, mert, szerintem meg lehet szokni ill. meg is lehet szeretni a természetes izeket Nem feltétlenül szükséges édesitőszereket fogyasztani. Saját magamon is megtapasztaltam, hogy néhány nap után már a cukrozott ételeket, italokat nem fogyasztottam szivesen. . . /testsulycsökkentés céljából akartam kihagyni a cukrot az étrendemből/Minden jót! márta
    Blog bejegyzéseim:
    Cukorbetegség, Befőtt cukorbetegeknek, Meggyes vagy barackos lepény cukor nélkül, Cukormentes édes élet
    Itt megtalálhatóak: http://www.nlcafe.hu/szakertoi_oldalak/300012/2/?order=1&itemPerPage=10&page=11#1192


Új válasz