kérdezte: Anonim 7 hónapja

Mitől van az ,hogy gyakran van az hogy szédülök és fáj az egész fejem ?

16 éves vagyok, lány. Már több mind egy éve van az, hogy gyakran fáj a fejem, szedülök amikor felkelek (nem felszökök csak normálisan felállok), néha olyan nagy ereje van a szédülésemnek ,hogy meg kell kapaszkodnom valamiben, elsötétűl minden előttem nehany másodpercig nem látok. Nagyon fiatal vagyok még, több orvosnál jártsm már, mind tovább küldtek, senki nem tudta megállapítani problémámat, gyakran előfordul, hogy a vérnyomásom túl magas vagy túl alacsony. nagyon félek hogy valami komoly probléma van a háttérben!!

0 ember szerint jó kérdés

3 Válasz

  • 3 Petúnia Jó válaszadó mondta 7 hónapja

    !

    Tisztelt Kérdező!

    Nem szed gyógyszert?, mellékhatás is okoz ilyet, az elsötétülést, már megtapasztaltam.

  • 2 A kérdező mondta 7 hónapja

    !

    Mikor orvosnál voltam mindig megmérte és jelezte hogy nagyon ingadozik (egyszer túl kicsi es máskor túl nagy ) volt gyógyszeres kezelésem nyugtatóval ( peritollal) , nőgyógyász is kivizsgált és mindent rendben talált. volt mikor azt gondolták hogy vérszegénység áll a háttérben de vérvizsgálat után kizárták a lehetőséget. vitaminos kezelésem is volt már ( de kiskorom óta nagyon sokat írtak fel ezért már többet nem mertek. Pánikrohamom az viszont többször is volt. nagyon vékony vagyok mindössze 43 kg es 163 cm magas, mindig is vékony voltam viszont az étvággyal nincsen gond hízni viszont nem tudok.

  • Dr. Bán Marianna

    1 Dr. Bán Marianna Jó válaszadó mondta 7 hónapja


    Kedves Kérdező,
    az ingadozó vérnyomás kivizsgálást igényel. Ezen a fórumon nem lehet megoldani a gondot. Nem írja, ki állapította meg a túl magas és alacsony vérnyomást, kezelik- e gyógyszeresen, stb.
    A szédülés hátterében állhat pl. vashiányos vérszegénység, pszichés faktorok, táplálkozási- -felszívódási zavar is. Korából következtetve a hormonális háttér- ok sem zárható ki ...és a sor hosszan folytatható.
    Alaposabb kikérdezés és a vizsgálati eredmények tükrében lehet komplementer terápiát javasolni.
    Üdvözlettel, Mariann


Új válasz