kérdezte: Anonim 3 hónapja

Hpv & gomba

Kedves Tanácsadók.kb.fél éve HPV virust állapitottak meg nálam,nögyogyászom javaslatára az INDOL3C gyógyszert kezdtem el szedni,most áprilisban készülök ujböl citologia vizsgálatra,ahogy meg tudtam a hpv fertözést meg szakitottam az ex baratommal a kapcsolatot,azota nem volt szexualis kapcsolatom senkivel.pár napja a mellbimbo környékén kiütést észleltem,képet mellékelek,bár már ilyen kiütésem volt pár évvel ezelött is,akkor hormonális krémet kaptam rá amitöl el mulott ,utána szintén pár évvel ezellött hasonlo kiütésem lett a térgy oldalán ami különösebb kezelés nélkül el mullott.most viszont meg ijedtem,nemtudom van-e össze függése a hpv fertözéssel vagy csak valami gombás fertözést kaptam el ujbol?Köszönöm a választ

  • Csatolt kép
0 ember szerint jó kérdés

2 Válasz

  • 2 dilajla Jó válaszadó mondta 2 hónapja

    !

    Nekem ez inkább pikkelysömörnek tünik. A hpv nem okoz ilyen jellegü kiütéseket amennyire én tudom semmilyet sem. Van egy változata de az is szemölcsös kiütést okoz de a nemi szerven. Az is lehet a gyógyszer mellékhatása ez amit szedsz. Főleg ha fényérzékenységet okoz. Az szokott még ilyen májfoltos szinü elváltozást vagy kiütést csinálni esetleg a bőrön.

  • Dr. Asbót Júlia

    1 Dr. Asbót Júlia Jó válaszadó mondta 2 hónapja


    Kedves Kérdező!

    Nem tudok diagnózist mondani a kép alapján. Nehéz jó fotót készíteni, ami elég részlet gazdag.


Új válasz