kérdezte: Anonim 2 hónapja

Barnás folyás, ez lehet a tampon használattól vagy terhesség avagy más betegség?

Gyógyszert szedek 3 éve. Múlt hónapba rendben megjött a menstruációm viszont én gyűlőlőm a betétet és csak tampont használok éjjel-nappal. Múlt havi mensinél se volt másképp szinte csak azt használtam, viszont alig jött valami kis barnás folyás. Emiatt egyik nap betétet használtam csak amivel megindult az egész és visszaváltottam tamponra amitől megint lecsökkent mind a fájdalom, mind a vérzés. Ekkor már nem foglalkoztam vele, hamar elmúlt. Azonban már 2 hete barnás folyásom van és görcsölgetek. Lehet azért mert a tampon miatt nem tudott kiörülni a vér, váladék és most ürül? Vagy esetleg lehetek terhes? Bár a gyógyszert rendesen szedem és még emellett is figyelünk arra, hogy a barátom ne belém menjen el. Vagy valami más betegség állhat a dologba? 6 nap múlva kell megjönnie, még sose tapasztaltam ilyet.

0 ember szerint jó kérdés

Új válasz