kérdezte: Anonim 2 hete

Rivotril

Tisztelt Doktornő!
Két hete egy teszt mutatta ki a terhességem, és sajnos csak majd 2 hét múlva jutok el nőgyógyászhoz. Az a problémám, hogy én 13 évig szedtem antidepresszáns, meg rivoltrilt, változó mennyiségben... most az antidepresszáns nincs, több mint egy éve, de a rivoltrilt alkalom -szerűen sajnos szedtem.. ami most azért probléma mert, a hozzászokas megmaradt... most, hogy le szeretném tenni így állapotosan, egyre csak több a rohamom és a szorongások. Aludni, enni nem tudok, ha nem veszek be legalább 0.5 mg-ot, de az ideg megöl, hogy lehet e ettől baja a Babámnak? Van nap mikor be sem veszem, de azért héti 3-5 alkalommal biztos.. nagyon aggódom, és ezt a párom nem is tudja, mert így ahogy vagyok elhagyna :(
Olyan nagyon ki vagyok! :( kérem segítsen !
Válaszát előre is köszönöm!!!! Egy nagyon aggódó kismama!

0 ember szerint jó kérdés

Új válasz